Warning: Constant DISALLOW_FILE_EDIT already defined in /customers/0/2/6/1707.nl/httpd.www/wp-config.php on line 107 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/0/2/6/1707.nl/httpd.www/wp-config.php:107) in /customers/0/2/6/1707.nl/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 630 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/0/2/6/1707.nl/httpd.www/wp-config.php:107) in /customers/0/2/6/1707.nl/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 638 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/0/2/6/1707.nl/httpd.www/wp-config.php:107) in /customers/0/2/6/1707.nl/httpd.www/wp-includes/feed-rss2.php on line 8 Logo's | 1707 https://www.1707.nl Concept - Design - Websites - Fotografie Mon, 13 Jan 2020 13:06:07 +0000 nl-NL hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.7.2 Pensioenfonds Kappers https://www.1707.nl/?project=pensioenfonds-kappers Mon, 09 Dec 2019 10:19:10 +0000 https://www.1707.nl/?post_type=project&p=633

Pensioenfonds  Kappers Logo, huisstijl en website

Het bedrijfspensioenfonds Kappers leunde op de ID van Syntrus Achmea. Het fonds had geen eigen gezicht of C.I. bij overgang naar een nieuwe uitvoerder heeft het bestuur besloten dat het BPK een eigen ID moest krijgen.
Uit de kernwaarden komt het volgende naar voren:
De doelgroep is / tegen wie praten wij? Werknemers kappersbranche, wergevers en deelnemers
Wat is het doel van de nieuwe identiteit? een eigen identiteit creëren voor het pensioenfonds voor de kappersbranche persoonlijk, herkenbaar en eigentijds.

Concept: Kracht, vertrouwen en symbool voor groei
Kernwoorden: Betrouwbaar, sterk, groei

  • het beeldmerk vormt een boom

  • een boom staat voor betrouwbaar, sterk en groei

  • de stam geeft een leider aan die belangen behartigd
  • het lijnenspel van haren vormt de kruin

  • de kleuren vertegenwoordigen de drie doelgroepen, deelnemers,  werkgevers en gepensioneerden

Website: Redesign van de website. Laat de bestaande website aansluiten bij de nieuwe identiteit van het pensioenfonds, dit is vooral gedaan door het kleurgebruik van het logo te gebruiken om een geheel te vormen. bezoek de website: www.pensioenkappers.nl
]]>
Sociaal Fonds Kappers https://www.1707.nl/?project=sociaal-fonds-kappers https://www.1707.nl/?project=sociaal-fonds-kappers#respond Mon, 04 Nov 2019 15:11:26 +0000 https://www.1707.nl/?post_type=project&p=618

Sociaal Fonds Kappers Logo, huisstijl en website

Het Sociaal Fonds Kappers wordt door sociale partners ingezet voor projecten die ten goede komen aan de gehele kappersbranche. De Stichting Sociaal Fonds voor Opleiding en Ontwikkeling in het Kappersbedrijf (Sociaal Fonds Kappers) wordt bestuurd door werkgevers- (ANKO) en werknemersorganisaties (FNV MOOI en CNV Vakmensen). De activiteiten die gefinancierd worden met subsidie van het fonds komen ten goede aan alle werkgevers en werknemers in de kappersbranche.
Voor dit fonds is een nieuw logo, huisstijl en website ontwikkeld.

Het verbinden van de letters laat betrokkenheid zien. De kleuren vloeien in elkaar over dit staat voor de samenwerking en transparantie van de stichting en de sociale partners. Met een eigentijds kleurgebruik een fris geheel.

Een typografische oplossing
Kernwoorden: Transparant / betrokken

  • het verbinden van de letters laat betrokkenheid zien.
  • kleuren lopen in elkaar over (transparantie)
  • een modern kleurgebruik

Website: responsive design, wordpress met custom thema
bezoek de website: 
www.sociaalfondskappers.nl

]]>
https://www.1707.nl/?feed=rss2&p=618 0
Groene hart financiële diensten https://www.1707.nl/?project=groene-hart-financiele-diensten Mon, 04 Nov 2019 14:30:14 +0000 https://www.1707.nl/?post_type=project&p=603

Groene Hart Financiële Diensten Logo, huisstijl en website

Groene Hart Financiële Diensten: Persoonlijk contact met experts die mensentaal spreken. Onafhankelijke financiële / fiscale specialisten met actuele kennis.

Laat het logo uitstralen dat GHFD betrokken is. Het logo is opgebouwd uit pijlen die naar boven wijzen voor positiviteit. De overlap van de pijlen geeft aan dat de financiële diensten met elkaar in verbinding staan. Er ontstaat een hart, het centrum van de organisatie. Blauwe en groene tinten zijn vriendelijk en komen vertrouwd over.

Website: responsive design, wordpress met custom thema
bezoek de website: 
www.ghfd.nl

]]>
Solvos https://www.1707.nl/?project=solvos Mon, 04 Nov 2019 14:08:32 +0000 https://www.1707.nl/?post_type=project&p=595

Solvos4 Logo, flyers en presentatie

Solvos betekent in het Esperanto oplossing.
28 juni 2019 stond in het teken van het Klimaatakkoord. SOLVOS4 staat voor de 4 pijlers die benoemd zijn in de ISDE subsidie en alleen voorkomen in het Klimaatakkoord;

Pelletkachels
Biomassaketels
Zonne-energie
Buffervaten


Het logo een grafische oplossing

Kernwoorden: samenwerken, koppelen, transitie

  • het verbinden van de Solvos4 letters laat samenwerken van de componenten zien
  • kleuren lopen in elkaar over wat staat voor transitie
  • een groen kleurgebruik voor klimaatneutrale oplossingen

 

Flyers
Ter promotie van Solvos4 zijner enkel flyers gemaakt. De gekozen stijl ligt in lijn met het logo.

Presentatie

Fotografie en retouche van de Solvos4 producten. Artwork van de hybride oplossingen gebruikt voor een promofilmpje

]]>
MTO Airco https://www.1707.nl/?project=mto-airco Mon, 04 Nov 2019 14:02:25 +0000 https://www.1707.nl/?post_type=project&p=568

MTO Airco Logo en website

MTO Airco is een bedrijf wat gespecialiseerd is in het plaatsen van airco’s en koelingen. Het verricht service, onderhoud en reparaties aan deze installaties.
Het logo laat op een subtiele manier een aan / uit symbool en ijskristal zien. Hierdoor is gelijk duidelijk dat MTO Airco in de koeling en airco bedrijfstak werkzaam is.

Website: responsive design, wordpress met custom thema bezoek de website: www.mto-airco.nl
]]>
Koop Lenstra Makelaars https://www.1707.nl/?project=koop-lenstra-makelaars Fri, 04 Oct 2019 08:56:02 +0000 https://www.1707.nl/?post_type=project&p=550

Koop Lenstra makelaars Redesign gehele huisstijl

Koop Lenstra Makelaars had een verouderde corporate identity.
Het bedrijf is een vaste waarde in de regio en bestaat ruim 30 jaar. Voor de nieuwe identiteit worden de woorden fris, modern en eigentijds aangereikt. Zet Koop Lenstra weer op de kaart.
Dit hebben wij gedaan met een nieuwe slogan Samen Deuren Openen. Het logo heeft een restyling ondergaan.

Restyling logo
Kernwoorden: Fris, modern, eigentijds.

  • het oude toren symbool is herkenning. Jarenlange ervaring en logo gooi je niet zomaar weg.
  • een nieuw torentje, meer gestyleerd
  • de K en L zijn in het toren beeldmerk toegevoegd
  • met een een kleine schreef heeft het lettertype connectie met het toren beeldmerk
  • een logo compact van vorm zodat het op alle uitingen hetzelfde beeld zal behouden
  • door de kleuren Groen en Taupe onderscheiden we Koop Lenstra van collega’s

Creëer een huisstijl binnen een afgebakend stramien.
De nieuwe huisstijl moest kunnen opgenomen worden in het bestaande CRM systeem. Wij hebben de richtlijnen opgevraagd welke de basis zijn van de nieuwe huisstijl. Voor de Visites is er gekozen om de medewerkers af te beelden voor meer toegangkelijkheid en herkenning.

Luxe Qualis verkoopbrochure
Koop Lenstra Makelaars gebruikt Qualis om onroerend goed in het hogere segment te promoten. Hiervoor is een luxe brochure uitgewerkt die uitgereikt kan worden na een bezichtinging of aanvraag. Binnen deze beknopte brochure de belangrijkste Features, Facts en Figures.

Luxe presentatiemap en persoonlijke sleutelhanger
Alle documenten netjes verpakt in een stevige map voorzien van visitekaartje. Luxe afgewerkt met mat laminaat en spot-uv lak waardoor alle diciplines van Koop Lenstra Makelaars subtiel worden gepromoot.

De sleutels van een nieuwe woning worden vengezeld met een kaartje met sleutelring. Op het kaartje een persoonlijke boodschap van de makelaar.

Relatiegeschenk en Goodies
Bij verkoop of verhuur een attentie om het begeleidingstraject af te sluiten. Wijn met een ice-bag.
Algemene promotiematerialen voor veel doeleinden: papieren draagtassen, flesjes water, pepermunt en dextro, pennen en een handige liniaal.

]]>
Branche Platform Kappers https://www.1707.nl/?project=branche-platform-kappers Thu, 03 Oct 2019 12:03:56 +0000 https://www.1707.nl/?post_type=project&p=468

Branche Platform Kappers Logo, huisstijl en website

De stichting Brancheplatform Kappers bestaat uit drie sociale partners ANKO, CNV Vakmensen en FNV MOOI. Samen streven zij ernaar om de sociaal-economische omstandigheden in de kappersbranche te bevorderen.

Het doel is het ontwikkelen van een gezamenlijke visie en het realiseren van gezamenlijke projecten voor de kappersbranche die bijdragen aan het bevorderen van een beter sociaal-economisch klimaat in de kappersbranche.

Om de ontwikkeling van werknemers te stimuleren stellen sociale partners opleidingssubsidie beschikbaar. 

Sociale partners hechten veel waarde aan de kwaliteit van middelbaar beroepsopleidingen zodat de kennis en vaardigheden van recent gediplomeerde beroepsbeoefenaar aansluit bij de wensen van het bedrijfsleven.

De opdracht: ontwikkel een nieuw logo, huisstijl en website.

Concept: Samenwerken
Kernwoord: Verbinden

  • het symbool geeft een verbondenheid weer
  • drie vormen staan voor de sociale partners
  • het verbindingen van de elementen laat samenwerken zien
  • Elke kleur staat voor een huisstijl kleur van een sociale partner

Website: responsive design, wordpress met custom thema
bezoek de website:
www.brancheplatformkappers.nl

]]>
Stichting Jongeren Actief https://www.1707.nl/?project=stichting-jongeren-actief Thu, 03 Oct 2019 10:34:36 +0000 https://www.1707.nl/?post_type=project&p=437

Stichting Jongeren Actief Logo en website

Stichting Jongeren Actief is er voor kinderen uit gezinnen waarvan de ouders financiëel niet draagkrachting genoeg zijn om hun kind te laten deelnemen aan sociale activiteiten zoals kunst, cultuur of sport.
De iconen hebben een realitisch silhouette. Hierdoor is de uitdrukking en vorm van de iconen
duidelijker en sneller herkenbaar. Cultuur, kunst, sociale activiteiten en sport zijn duidelijker zichtbaar.

Voor de tekst gebruiken we een combinatie van dikke en dunnere letter dit om de spatie te laten vervallen tussen de woorden Jongeren en Actief.  Door het woord Actief cursief te zetten benadrukken we beweging.

Het logo dient aan te geven hoe breed de hulp van Stichting jongenen actief is.

Website: responsive design, wordpress met custom thema bezoek de website: www.stichtingjongerenactief.nl
]]>
De Zandkamer vergaderlocatie https://www.1707.nl/?project=de-zandkamer-vergaderlocatie Sun, 18 Aug 2019 09:45:44 +0000 https://www.1707.nl/?post_type=project&p=410

De zandkamer Folder, website, huisstijl en logo

De Zandkamer, luxe vergaderruimtes in het centrum van Den Bosch.
Een unieke, sfeervolle locatie die over alle faciliteiten beschikt, centraal gelegen is en toch dezelfde rust biedt als een landelijke locatie. De Zandkamer is gevestigd in een monumentaal pand en heeft diverse ruime, moderne vergaderruimtes. De inrichting is stijlvol en licht, met oog voor detail.

Als eerste is er voor De Zandkamer een logo ontwikkeld wat past bij het authentieke karakter van het statige pand. Aansluitend een huisstijl uitgevoerd op luxe papier. De visites van De zandkamer zijn een folder op zich. 600grams papier met een zwarte tussenlaag en afgeronde hoeken. 50 verschillende achterzijdes zodat men een indruk krijgt van de stijlvolle inrichting met oog voor detail.

Ter promotie een kleine handzame zigzag folder van 12 pagina’s met foto’s en alle benodigde gegevens van De Zandkamer.

 De werkzaamheden

  • logo
  • huistijl
  • fotografie op locatie
  • folder
  • website
  • drukwerk
Website: responsive design, tweetalig. bezoek de website: www.dezandkamer.nl
]]>